TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

Katedra Systemów Zarządzania
i Rozwoju Organizacji

dr Mirosława Krzyścin

mkrzyscin.jpg

Kontakt

e-mail:    miroslawa.krzyscin(at)pwr.edu.pl

adres:      p. 307 bud. B-1
ul. Smoluchowskiego 25
50-372 Wrocław


[wizytówka]


Stopnie i tytuły naukowe oraz zawodowe

magister filologii polskiej (1997)
Uniwersytet Wrocławski, praca magisterska pt. „Magia, przygoda i heroizm w micie arturiańskim”, promotor: dr hab. Bogusław Bednarek

doktor nauk ekonomicznych (2012)
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, rozprawa doktorska pt. „Ekonomiczne i społeczne skutki komunikacji reklamowej banków w Polsce w latach 2004-2010”, promotor: prof. dr hab. Grazyna Krzyminiewska.


Doświadczenie zawodowe

25 lat doświadczenia jako praktyk biznesu w obszarze komunikacji marketingowej i PR w spólkach w branży bankowej, IT, gamingowej, FMCG oraz medycznej. Współautorka wielu kampanii reklamowych, manager zarządzający zespołami, budżetami, projektami, brandem, wizerunkiem i komunikacją. Doświadczony redaktor i korektor współpracujący z wydawnictwem ekonomicznym, pasjonatka komunikacji marketingowej i dydaktyki.

Od 2021 - adiunkt na Wydziale Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.


Zainteresowania naukowe

Zachowania nabywcze i promocje konsumenckie, procesy i decyzje nabywcze

Perswazyjność reklamy, komunikacja marketingowa

Psychologia ekonomii, mechanizmy wpływu społecznego

Kreowanie wizerunku marki, CSR, etyka biznesu

Rozwój menedżerski, zarządzanie zespołami, zachowania organizacyjne


Dorobek naukowy

  1. The Socio-Economic Situation During the Crises in Poland After 1989, with Particular Reference to the Covid-19 Pandemic, (współautorki: Adriana Merta-Staszczak; Joanna Zimmer), Studies in Logic, Grammar and Rhetoric, 2023.
  2. Pandemia covid-19 jako czarny łabędź rynku pracy, (współautor R. Socha) Akademia Finansów i Biznesu Vistula, 2022 Warszawa
  3. Social well-being as an instrument of value creation and sustainable development on the example of the Santander Health Academy project – case study, European Journal of Management and Social Science, 2021
  4. Reklama produktów i usług bankowych – publikacja zwarta recenzowana, Wyd. CeDeWu, Warszawa 2013.
  5. Zielony marketing jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej na rynku – Konferencja Współczesna Gospodarka, AE Katowice 2012, ss. 14.
  6. Społeczne skutki komunikacji marketingowej banków w kontekście kryzysu finansowego w Polsce – Konferencja Gospodarka Technologia Kapitał społeczny 2009, „Studia Doktorantów” nr 10, UE Poznań 2011, ss.16.
  7. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą – Konferencja Nauka i Gospodarka, UE Kraków 2010, ss. 21.
  8. Manipulation techniques in television commercials of financial institutions in Poland – Zeszyty Studiów Doktoranckich UE Poznań 2010 nr 55, ss. 20.
  9. Komunikacja marketingowa jako sztuka budowania więzi z młodym konsumentem na przykładzie operatorów GSM w latach 2004-2009 w Polsce – Zeszyty Studiów Doktoranckich UE Poznań 2009 nr 49, ss.20.
Politechnika Wrocławska © 2024